fbpx

Ruszyła nasza akcja billboardowa na Euro 2020

dodano: 8 czerwca 2021
Udostępnij:    Share Share

Aż 69% mężczyzn w Polsce interesuje się piłką nożną, natomiast co najmniej jedną książkę w ciągu roku przeczytało zaledwie 33% przedstawicieli płci męskiej. W związku ze zbliżającymi się finałami Mistrzostw Europy postanowiliśmy zorganizować kampanię społeczną mającą zachęcać mężczyzn do czytania.

Kampania outdoorowa Wydawnictwa SQN

W dużych miastach w całej Polsce: Krakowie, Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Sopocie, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Gliwicach czy Chorzowie można znaleźć nasze billboardy z hasłem „Kup mu książkę, zanim na dobre zalegnie przed telewizorem”. Chcemy w ten sposób zwrócić uwagę na fakt, że mężczyźni statystycznie czytają znacznie mniej książek. Jak zainteresować ich tym, by częściej wybierali tę formę spędzania wolnego czasu? Podsunąć lekturę o czymś, co żywo ich interesuje!

Ilu mężczyzn interesuje się w Polsce piłką nożną?

Takim tematem jest z pewnością piłka nożna, gdyż aż 69% mężczyzn w Polsce deklaruje, że się nią interesuje. Chcąc wykorzystać ten fakt, jak i zbliżające się Euro 2020, postawiliśmy na przekaz dla kobiet, by te kupiły swojemu partnerowi, ojcu, wujkowi czy synowi książkę o futbolu. Nasza oferta przygotowana z okazji turnieju jest niezwykle obszerna i obejmuje propozycje dla interesujących się historią futbolu („Moje najważniejsze 90 minut” Jacka Janczewskiego i Emila Kopańskiego, „Mecze polskich spraw” Stefana Szczepłka), biografie piłkarzy („Basta. Moje życie, moja prawda” Marco Van Bastena) czy pozycje dla najmłodszych fanów („Mbappe” i „Van Dijk” w serii „Wydarzyło się naprawdę” Yvette Żółtowskiej-Darskiej).

Zachęćmy kibiców do czytania

Mamy nadzieję, że odbiorcy kampanii nie pozostaną głusi na nasze apele, a lektura książek, które przygotowaliśmy na Euro, stanie się początkiem pięknej czytelniczej przygody. Naszym celem jest, by niedługo proporcje czytających mężczyzn do tych zainteresowanych futbolem były bardziej wyrównane.

AKTUALNOŚCI

„Blizna” J...

Czytelnicy książek Juana Gómeza-Jurado będą w siódmym niebie! Już wiosną na Canal+ zobaczą kolejny serial, na podstawie jego thrillera. Tym razem ekranizacji doczekała się „Blizna”, którą Wydawnictwo SQN wydało na początku 2024 roku. To nie koniec dobrych wieści – dwa pierwsze odcinki serialu będzie można zobaczyć już…

Obyczaje, tradycje i o...

Obyczaje, tradycje i obrzędy wprost ze świata dawnych Słowian Wraz z Muzeum Archeologicznym z dumą zapraszamy na spotkanie pt. Obyczaje, tradycje i obrzędy wprost ze świata dawnych Słowian. Spotkanie i warsztaty dla dzieci z Moniką Maciewicz, autorką książki Mali Słowianie, odbędą się już 17 listopada w Muzeum…

Zostaliśmy partnerem a...

Z dumą informujemy o nawiązaniu współpracy z projektem Instytutu Książki pod nazwą BookStadion – inicjatywą promującą czytelnictwo wśród młodych miłośników piłki nożnej. Dzięki temu partnerstwu pragniemy inspirować dzieci i młodzież do odkrywania literatury poprzez sportowe emocje. BookStadion: gdzie futbol spotyka literaturę …